Настройки
Регіон Ukraine
Валюта Українська гривня UAH
Мова Український

Гарантія та повернення


Гарантія на запчастини та обладнання надається терміном на 12 місяців. Виняток: автомобільні холодильні установки, гарантія 24 місяці.

ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!

Приймання товару за кількістю та зовнішнім виглядом здійснюється Покупцем при отриманні товару у Продавця. Претензії по кількості і зовнішнім виглядом товару, що виникли у Покупця
після здійснення приймання, Продавцем не приймаються.

Претензії за якістю ЗЧ (агрегату, вузла, деталі) приймаються тільки від Покупців, безпосередньо які купували ЗЧ (агрегату, вузла, деталі) у Продавця. Претензії, що надійшли
від третіх осіб, Продавцем не розглядаються.

Гарантійний талон надає Покупцеві право на гарантійний ремонт або заміну ЗЧ (агрегату, вузла, деталі), що вийшли з ладу, протягом 4 місяці з дня продажу при дотриманні
Покупцем правил експлуатації та зберігання.

Продавець не несе відповідальності за несправності і пошкодження, що виникли внаслідок неправильного встановлення, експлуатації, обслуговування або зберігання, а також пошкодження
деталей при транспортуванні.

Гарантія поширюється тільки на запчастини, встановлені в умовах спеціалізованого автосервісу.

УВАГА!

Претензії за якістю ЗЧ (агрегату, вузла, деталі) приймаються тільки при наявності:

1. Заповнену гарантійного талона.

2. Документів, що підтверджують факт придбання ЗЧ (агрегату, вузла, деталі).

3. поворотної накладної від організації Покупця з підписом і печаткою (для юр. Осіб)
або заяви на повернення товару із зазначенням паспортних даних Покупця (для приватних осіб).

4. Заказ'наряда на установку, завіреного печаткою автосервісу, із зазначенням паспортних даних автомобіля (VIN, гос.номер), пробігу, використаних ПММ і документа,
що підтверджує факт оплати послуг по проведеним роботам. (Установка агрегатів допускається тільки в автосервісах).

5. Акта рекламації від СТО з точним зазначенням причин, за якими деталь була визнана бракованої, із зазначенням адреси СТО.

При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей 'не пізніше, ніж протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека,
що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій
є штрих код, гарантійного талона, а в разі придбання товару неналежної
якості - при наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного
Центру з фіксацією факту про наявність "істотного недоліку" у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

УВАГА!

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

1. З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
3. При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
4. Відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.


ЗЧ, на які не закінчився гарантійний термін, приймаються на рекламацію встановленим,
НА АВТОМОБІЛІ, АБО З УЗГОДЖЕННЯ ПРОДАВЦЕМ, ЗЧ МОЖЕ БУТИ ВІДПРАВЛЕНА
ПРОДАВЦЕВІ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ДЕФЕКТУ. При виході з ладу вищевказаних агрегатів виклик
представника Продавця обов'язковий.
Відновлення або заміна ЗЧ (агрегату, вузла, деталі), рекламація за якими була прийнята
Продавцем, проводиться в 30 ти денний термін з моменту передачі ЗЧ (агрегату, вузла, деталі) на склад Продавця.
У разі відновлення ЗЧ на заводі виробнику, термін встановлюється заводом-виробником.
У разі порушення умов експлуатації або зберігання, гарантійний ремонт або обмін ЗЧ (агрегатів, вузлів, деталей) НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!